Piškotek za srečo (Bio in brez cukra)

16 september, 2008

Kam je sla jesen

Čas trgatve, skratka nekje med koncem poletja in začetkom jeseni...
V petek sem trgal grozdje, v kratkih rokavih. V nedeljo sem tudi trgal grozdje... malodane v bundi!
Zato me res zanima kdo kontolira naše vreme, da nimamo več nobenih normalnih prehodov med letnimi časi. Ali je to da se zamenjata poletje in zima v 3 dneh po novem normalno?
Je pa vsaj se malo zbistril zrak, ni več tiste poletne vlažnosti. Lahko diham s polnimi pluči... izpušnih plinov... Baje je evropski teden mobilnosti, jaz sem dosedaj preizkusil le 2 načina, avto in peš. Upam da mi uspe preizkusiti še kaj, le da bo dovolj toplo... Ne da se mji imet zmrznjenih prstov zaradi malo rolanja... Lahko bi se pa mobilizirali in se šli kam vozit... Road Trip varianta, samo brez skakanja čez potok. :D

Ni komentarjev: