Piškotek za srečo (Bio in brez cukra)

29 december, 2007

Oznake postov

Ma danes sem zgleda na volji za pisat...
kdor bere ta blog že od začetka je mogoče opazil/a, da se oznake mojih postov nekam pogosto spreminjajo. To je posledica konfuzije v moji glavi in tega, da bi zadeve rad popredalčkal tako, da bo vsem razumljivo, ne pa marsovcev in blogovskih škržatov.
Zdej se mi zdi še kar logično:
(R)Evolucija v mojem življenju in na blogu
Foto je brez komentarja
La vita e bella o lepih stvareh in dogodkih
Life sucks z družbenokritično vsebino
Tehnikalijein Štroncade tudi ne rabijo komentarja
Živelj je tema o živalstvu/rastlinstvu/naravi in bo velikokrat kombinirana z oznako Foto
V prihodnosti obljubljam še oznako Bio(dopolni) o svojem delu, šolanju in raziskovanju

Uganili ste, tale gre pod (R)Evolucija

Ni komentarjev: