Piškotek za srečo (Bio in brez cukra)

19 december, 2007

Prvi post

Danes je prav poseben dan...
Ker sem se odločil ustvariti svoj blog.
Kar tako, d apovem kaj si mislim in kako se včasih počutim...
Upam, da boste skupaj z mano spremljali in poganjali evolucijo mojega blogovskega ustvarjanja in bivanja.

Danes se je zgodil še en pomemben korak, k meni ej prišla domača živalca, pravzaprav kar dve beli podganci z rdečmi očkami. Fotk še ne morem objavit, ker imam fotoaparat na servisu, bodo pa v kratkem. Tiste z telefonskim fotoaparatom me je pa sram objavit, ker se na njih bolj malo vidi.

3 komentarji:

Unknown pravi ...

kok je ime podgancama?

bubbles pravi ...

ti kar slikce objavi, pri mobitelih maš vsaj vedno izgovor za kvaliteto slike (to so zdej izkušnje tete justi) :)

Bashi_B pravi ...

Podgance so Matilda in Nera, obe beli, zdej se še privajata na svoje novo bivališče, ma jih je veseje pogledat, ku šibata sem in ke po čajbi...