Piškotek za srečo (Bio in brez cukra)

17 marec, 2009

Prva razstava

Jeee, moje slike so prvič na razstavi! Ni sicer samostojna, ampak imamo na Kemijskem inštitutu organizirano skupinsko raazstavo umetniških del sedanjih in bivših sodelavcev KI. Bravo organizatorki Petri! Morem rečt da sem kar presenečen kaj vse smo zbrali na kup in s čim vse se (nori) znanstveniki še ukvarjamo. Imamo par lušnih kipov, par grafik in slikarskih mojstrovin. Pričakovano veliko je fotografij, presenetijo pa kvačkani izdelki in otroške slikanice. Smo šaljivo ugotovili, da bomo v cajtu recesije financirali naše reziskave s prodajo umetniških del!

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

Bashi, kaj pa slike te razstave? Kam pa lahko pridemo pogledat? Mene prav res zanima, kakšna nagnjenja imate šencjati v prostem času ;) Tiste slikanice, pa kipci....

Bashi_B pravi ...

Na Kemijskem inštitutu, po avli in navzgor, vse do sončnega vrta (tam so kipi in slikanice)

Unknown pravi ...

Čeprav bi rada prišla v Ljubljano (ker jo med drugim pogrešam), trenutni tempo ne dovoljuje.
Težko pa verjamem, da nisi nikoli imel nobene razstave, glede na to, da imaš nekaj zelo zanimivih slik. Diletantske razstave v študentskih klubih, raznih lokalih in centrih te ne zanimajo?

Bashi_B pravi ...

Me, ampak sem se začel malo bolj resno ukvarjati s fotografijo šele zadnje leto, dokler sem bil študent pač ni bilo financ za DSLR.

Unknown pravi ...

sorry, sem malce tumpasta in se nič ne razumem na te fotografske zadeve... DSLR?
Sklepam, da je to pač nekaj 'malo' dražjega ;)
A zdaj, ko si pa znanstvena duša, pa ne več študent, razstave v študentskih klubih ne pridejo v poštev?
Jaz sem samo navadna mamica, ki ima rada lepe fotografije. Veliko prav zanimivih (in najbrž tudi kvalitetnih) razstav sem videla na najbolj nepojmljivih krajih - pizzerije, vrtci, dom upokojencev, pošta ipd.
Drugače pa le vztrajaj, umetnost je nekaj zelo lepega.

Bashi_B pravi ...

Bom poizkusil se kam "uštulit". Me zanima, ampak še nisem razmišlajal o tem ad bi imel samostojno razstavo kje: Preveč interesov nankrat in premalo časa. Sicer pa: Led je prebit, zdej gre samo še naprej! BOm videl kam me bo pripeljala pot.