Piškotek za srečo (Bio in brez cukra)

06 marec, 2008

Golazn kosmata

Danes se je dan že začel full of surprises. Najprej se primaje moja draga domov z žura ob 6.30, k sm se jst lih zbudil in razmišljal če bi šel danes zgodaj v službo. Ma mi zvestoba lenobi ni dala, da bi ustal. Tko ležim v postelji in poslušam, kej podgane glodajo, in sm vesel da so končno začele nekej grist in jim ne bojo zobki preveč zrasli. Pole se glodanje neha in cap,cap,cap,... Nera se mi šeta okol glave. Kje je finta, sej sm zadnjič popravu brlog in ne morejo več vn....
OK, ustanem, ulovim podgano in jo nesem nazaj v kletko. Preverim situacijo, kje je pršla vn.
In ugotovim da so te žvaule res inteligentne. Luknjo v kletki sm namreč zaprl tko da sm s tajeznim lepilnim trakom prelimal čez en kos lesa. In Nera je glodala točno ta lepilni trak, tko da je ločla les od okvira kletke, pol pa ga potegnla dol, kr je itak ga držal samo še tazgornji del lepilnega traka, ki ni zdržu obremenitve. Pole akcija, spet zalimat luknjo, tokrat boljši... (nebojo one meni ponoči kradle biškotov :D), pr tem sm še pazu da ne zbudim erike, čeprow dvomim da bi mi ratalo danes. In destinacija KI. Pa nej še kdo reče, da ni fajn met domačih živali!

3 komentarji:

bubbles pravi ...

sam morš priznat, da se je luštno zbudit zarad enga tazga brkastega smrčka :)

Bashi_B pravi ...

Ti že veš... a maš izkušnje? :)

bubbles pravi ...

emo je sicer preveč preplašen, da bi sploh kam ven pokukal, ampak skakači, ki smo jih meli včasih, so pa kar ene par kletk uničli tako, da do preglodali in prepraskali skozi dno. go figure... :)