Piškotek za srečo (Bio in brez cukra)

31 marec, 2008

Ma ku doro!

Še ena urca u službi, pol pa vn, na sonce,
K je prow preveč hard...

Drgač pa sm meu pester vikend... Žurka za 60 obletnico anše gimnazije je izpadla prow fantastično, proti vsem pričakovanjem. (smo se mi potrudli da je blo doro, hehe)!
Pa izkoristu sm lep sončen dan za pomladansko čiščenje, k sm prvič odkar ga imam do popolnosti spucal avtko, tkod a se zdej prow sveti. Podgance so ble za spremembo pr meni, ne pr Eriki, moji so bli totalno navdušeni, in sploh ni res da majo grd rep. Smo nrdili tu en fotosession, pridejo ob priliki slikice tud na blog.

Zdej je pa končno tist taprav pomladanski cajt, k se me loteva pomladanska utrujenost, pa vn na sončke bi šu lenarit, pa športat, pa na posedat ob Ljubljanco, pa kamrkoli, sam da nism notr...
Gre kdo z mano?

Ni komentarjev: