Piškotek za srečo (Bio in brez cukra)

24 januar, 2008

Busy

Ne vem al je krivo izpitno obdobje al kaj...
Sm redni uporabnik G-talka, pa mi je šinlo danes skozi glavo, k pogledam kdo je prijavljen...
Vidim da je prisotnih ene 10 ljudi, od tega mata dva oznako Idle, ostali pa Busy!
Sej razumem da ljudje radi komunicirajo in da nekateri tud radi samo pogledajo, kdo je prisoten na netu, ma da si ceu dan prjavljen v talk in si ceu dan busy...tega res ne razumem! Zakaj si potem sploh prjavljen? A ni potem najboljše, da se zapreš v atomski bunker, si daš na glavo tadebele slušalke, da ne slišiš prezračevanja, in si tam brez telefona, radiota, interneta..., če že nočeš da te kdo moti.
Al sm jst eden redkih, ki dejansko spoštujem to da Busy pomeni ne me motit...(priznam, ne vedno)
Ok, malo pljuvanja more bit...Ko se učim pač ratam tečn! Ne mi zamerit.
Ker definitivno cenim dobre lastnosti internetnega klepetanja, ko se lohko pomeniš z kolegi, ki so 10, 100 km proč (al pa samo 1 štuk niže/više), in instantno izmenjaš mnenja...Ma že samo kar sm jst študent, opažam da bistveno manj hodim na kafe in bistveno več klepetam preko internetnih pripomočkov...kam to pelje?
Kdo ma voljo it kdaj na kafe/čaj/viski/karkoli že treenutno paše/...naj se javi, pa se zmenmo (lahko tudi preko internetnih interface medijev) in gremo na pijačo...

1 komentar:

bubbles pravi ...

jst mislim, da mam skoz na busy, ker sem si enkrat tko naštimala, pol si pa pozabim izklopit. v bistvu niti ne registriram več, da sem na busy. pa če mi kdo piše in ne odpišem takoj, so po navadi bolj botrpežljivi in razumevajoči :)

p.s.: no, pa če mi kdo za hrbtom špega (kar sicer izredno NE maram), lepš zgleda, če si bizi :D