Piškotek za srečo (Bio in brez cukra)

28 januar, 2008

Nesreca nikoli ne pociva

Kr ma hudič mlade, jih ma več...in vsi so po karakterju podobni gospodu Murphyju!
Danes sem imel svoj prvi izpit na podiplomskem študiju. Porazno! Pa ne z moje strani, jst sm se korektno pripravu na izpit. Vprašanja so bila na obkrožanje, 5 podanih odgovorov, 1 ali več pravilnih. Če ne štejemo, da so se pri vprašanjih in odgovorih pojavljale tipkarske napake na življenjsko pomembnih mestih (ekvivalent prvi bazi kodona :D), tako da nisem vedel ali je tipkarska napaka ali napačen odgovor. Potem so bila tu dvolično postavlejna vprašanja, ko je bilo število pravilnih odgovorov odvisno samo od tega, kako močno si se poglobil v omenjeno metabolno pot. Tko da smo s kolegi spisali eno pritožbico, pa upamo da se bomo sestali s profesorji in kej rešli.
Poleg tega se mi je zgodila še telefonska nesreča, in to ne tiste vrste da bi kdo najdu prepovedane klice in SMSe notri, ampak mi je telefon padu u vodo, k sreči je prej izpadla baterija (od šoka :D), tko da upam, da ko se posuši bo še vedno deloval. To je zazdej to...Preventivo sem se odloču da danes ne grem nikamr vn, ampak ostanem doma. Saj veste, največ nesreč se zgodi v oddaljenosti manj kot kilometer od doma, tko da se morem preselit! V bistvu lovim še kašno nesrečko...eno mičkino, lih za pred spanjem!

Ni komentarjev: