Piškotek za srečo (Bio in brez cukra)

23 januar, 2008

Zakaj jaz danes nisem na snegu

Danes sem po dolgem času doživu eno krasno jutro, in to v Ljubljani, kjer nisem vidu sonca že od novega leta (in tisti ki me poznate veste da sem "sun-dependent" oseba). Sončke sije na vso moč, vreme sploh ni podobno januarju, ša malo pa bojo zunej zvončki :)
In pridem iz sobe, vidim soseda ki se odpravlja smučat..."Greš zraven?" "Ja itak!"
Tle se pa pojavi en majčken problem...k sm mogu it v službo, malo delat, pa še za izpit se morem učit! Samo bi tko z veseljem šou, mi prow manjka... Bom si pa sigurno vzel mal fraj po kosilu in šel sedet nekam na sonce, sicer z literaturo v roku, in najbrž tudi za steklom, ma važno da sije sonce! In tako danes ni nič s Krvavcem, pa ta vikend tudi ne... Pa vseno upam da mi vsaj naslednj tedn enkrat rata utečt na sneg, če ga bo še kej, k ta zima letos je bolj taka, pomladanska :( Ku je blo lepo bit študent, ko sem meu čas za it na sneg vsakič k sm se zmislu, edini omejujoči faktor je bla debelina bančne kartice...Zdej je obratno, omejujoči faktor je debelina koledarja.
Včeraj smo imeli spet Bimbo druženje, tokrat bowling. Smo najprej hotli it v Klub 300, pa je blo vse rezervirano že 2 tedna naprej, tko da smo bli "prisiljeni" it v Areno, spraznit žirafo al'pa dve (žal žirafe ne točijo laškega), pol pa na trotollo (kalčeto), da malo razmigamo še levo zapestje. Ko so nas pometli ven smo se odpravli še v KMŠ (ku ponavadi), ker ena kolegica ni bla še nikoli in jo je blo treba peljat! (tujka je, pa vsak izgovor pride prow :D)

Skratka: Ma važno da je sonce!

Ni komentarjev: